דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר אקטיבי לילדים - אטרקציה מעולה לימי הולדת ובר מצווה 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2191 פעמים ]


כל אחד רוצה להעניק לילד שלו את האירוע הכי מושקע והכי שמח שאפשר, בין אם מדובר ביום הולדת או באירוע של פעם בחיים כמו בר או בת מצווה וחייבים להודות שגם רף הציפיות של הילדים היום מרקיע שחקים. האירועים לילדים בימינו עשירים באטרקציות ופעילויות מלהיבות : ליצנים ומופעים, די ג'יי, זיקוקי דינור, סידורי בלונים, מפלי שוקולד ועוד לא מעט אפשרויות ועדיין, הבר האקטיבי הוא אחת מהאופציות המבוקשות ביותר.

לפנק את חתן או כלת השמחה

ממש כמו שאירועים של מבוגרים, גם בימי הולדת לילדים ובר /בת מצוות, האטרקציה החשובה ביותר ומה שקובע את הצלחת האירוע נמצאת על רחבת הריקודים. בר אקטיבי, גם לילדים הוא מה שמושך את כולם להשאר ולרקוד שעות ארוכות בהתלהבות ובהנאה. המשקאות והפינוקים האחרים שמוזרמים אל תוך קהל הרוקדים הצעירים, מחממים גם את הקהל הקפוא ביותר, מצננים גם את הרקדנים המיוזעים ביותר ומעניקים לכולם אנרגיה נוספת לשרוף איתה את הרחבה.

בר אקטיבי לקטנים

סוד הקסם של הבר האקטיבי באירועי ילדים, נובע כנראה מהעובדה שזהו שירות שיועד במקור מבוגרים צעירים וחובבי מסיבות. הילדים והנוער של היום, כבר יודעים לא מעט על ריקודים ומוסיקה דרך מסיבות הכיתה, אבל אירועי יום הולדת ובר מצווה מושקעים ורבי משתתפים זה כבר עניין אחר לגמרי – והם נהנים להרגיש כמו בליינים אמיתיים ולרקוד על רחבת הריקודים עם החברים מהכיתה, כמו אחיהם הגדולים.

מה מגישים בבר אקטיבי לילדים?

הסיבה השנייה להצלחה המסחררת של שירותי בר אקטיבי באירועים לילדים ולנוער היא פשוט המשקאות המוצלחים. תמיד מפתיע מחדש לגלות איך בר אקטיבי עובד לא פחות טוב ומצליח להקפיץ את הרוקדים ולהרים את המסיבה גם ללא טיפת אלכוהול. השילוב של צבעים ססגוניים, כלי הגשה מדליקים ומגוון רחב של טעמים טבעיים – עושה את העבודה לא פחות טוב מכל משקה אלכוהולי. בבר לילדים יגישו שייקים על בסיס פירות אקזוטים, משקאות קפואים ממותקים וליקרים של שוקולד (ללא אלכוהול), לצד חטיפים, גלידות, שוקולדים ועוגות וכל מה שילדים אוהבים.

תוספות שתופסות

בבר אקטיבי לילדים, אפילו יותר מאשר אצל מבוגרים, מגוון האפשרויות הוא עצום ולא מוגבל רק למשקאות. בר אקטיבי הוא אטרקציה מרכזית לצד מפלי שוקולד, זיקוקים ואפשרויות אחרות רבות, אבל הוא משמעותי הרבה יותר. בין היתר, צוות המלצרים של הבר האקטיבי יכול לפזר במהלך האירוע, בתזמון מושלם, כשמרגישים שהמסיבה צריכה חיזוק נוסף, תחפושות, מסיכות ואביזרי מסיבות כמו סטיקלייטים, קונפטי, שרשראות "הוואי", צמידים מהבהבים ועוד. השילוב של כל אלה ביחד, יהפוך את המסיבה של הילדים שלכם לכזאת שעוד ידברו עליה רבות בבית ספר ותציב רף חדש של השקעה.

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב